viernes, 28 de mayo de 2010

Post-test bat egiteko garaia (I)

Kanpaina IKEA.( no puedo vivir sin ti)

Kanpainari buruz galdeketa egiteko hurrengo targeta aukeratu dugu:, gizon zein emakume, eros-ahalmen ertainekoak, produktu hauek kontsumitu ditzaketenak ( etxe bat erosi edo alokaturik dituzten pertsonak). Hau ilusita 18-30 urte bitarteko lagina aukeratu dugu, izan ere etxe, almazen edota ofizina baten jabe izan daitezkeen adin tartea hau dela uste baitugu.


Post-testaren lehen helburua kanpainak ikusleen oroimenean izandako eragina neurtzea da. Ia kanpainaz oroitzen diren eta duten oroitzapen hori positiboa den edo ez ( ia gustatu zaien). Ia berez oriotzen den edo guk lagunduta, ( pisten bidez, soinuak, iruadiak, doinua, pertsonaiak, eslogana), zerk eragiten duen iragrakiaz oroitzea. Geroago iragarkiak kontsumoan duen eragina aztertuko dugu.


Inkesta egiteko posta elektronikoa erabilko dugu, aukeratu dugun targeta eskuratzeko medio aproposa dela uste dugulako.

Inkesta

Zein altzairu iragarki etortzen zaizu burura?
“No puedo estar sin ti” esaldia entzutean zein iragarki etortzen zaizu burura?
Nola kalifikatuko zenuke iragarki hau beste altzairu iragakiekin konparatuz?
Egokia iruditzen zaizu produktuari buruz egiten duen deskribapena?
Iragakia ikusita produktua produkturen bat erosivo zenuke?
Zure ustez beste produktuetatik bereizten dira?
Zer da iragarki honetatik gehien gustatu zaizuana?
Nola deskribatuko zenuke iragarkia?
Erakargarria..
Kreatiboa…
Aspergarria..
Errepekigarria..
Besteren bat
Erabili duzu marka honetako produkturen bat?
Sexua
Adina
Ikaslea/langilea
Komunitate autonomoa?
Eskerrik asko danagaitik

No hay comentarios:

Publicar un comentario