viernes, 28 de mayo de 2010

Post testaren emaitzak (Gorka Henares eta ni)

Esan beharra dago inkesta honek ez duela inolako arrakastarik izan, hala ere, erntzun diguten pertsona esakazekin datuak atera ditugu. Guztira 40 inkesta bidali ditugu eta bakarrik 10pertsonak erantzun digute. Normala da, gazteei bidali diegu inkesta egiteko eta ni beste aldean egongo banintz seguruenik paso egingo nuela.

Hala ere datu bitxiak atera ditugu:

%80 ek Ikea erantzun digute burura etorritako altzairu iragarki bezala. Gainontzekoek ez dakitela. “No puedo vivir sin ti” esaldia %100ek lotu dute Ikearekin eta hori datu inportatnte bat iruditzen zaigu zeren eta marka musika batekin lotzea lortu dute, musika entzun eta berehala marka (kasu honetan Ikea) etortzen zaie burura.

Aipatzekoa da eer %100 ek beste altzairu iragarkietatik bereizten dutela eta ados jartzen dira iragarki labur eta musika egoki eta lotezlea bilatu dutela iragarleek.

Deskribapenari dagokionez, %70ak kreatiboa dela pentsatzen du, %30ak aldiz, erkargarria. Datu oso ona da markarentzat, ezaugarri negatiborik ez delako ematen.

Laburbilduz guztiz aproposa den kanpaina egin dutela uste dugu.Jendeak oroitzapen positiboa izan du markarengan tresna nagusia musika izanik. Hala ere uste dugu marka honek heldu zen egunetik izan duen jarrera positiboak( altzairuak saltzeko duen modu bereziagaitik) asko lagundu diola iragarkiaren aurrean izandako jarreran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario